БОЖЈА ЉУБОВ

БОЖЈА ЉУБОВ

„Божја љубов“ е алегорична научно-фантастична приказна што се одвива во блиска иднина, во 2027 година. Бразил е целосно евангелска нација каде што Евангелската црква е интегрирана во сите аспекти на секојдневниот живот со новоизбраниот, десничарски и конзервативен претседател, Жаир Месијас Болсонаро. Хетеронормативноста и ригидно дефинираните родови улоги се секојдневни во Бразил, каде што богобојазливата Партија на врховна љубов го заменила карневалот со масовна религиска церемонија како главен културен настан во земјата, а задолжителните скенери на јавни места соопштуваат кога некоја жена е бремена. Може да се види многу секс, но во овој полуфутуристички Бразил со неонски бои, коитусот е перверзен и неприроден; можеби е сензуален за гледање, но целите воопшто не се секси. А можеби воопшто и не е потребен.
Јоана, 42-годишна жена, државна службеничка, работи како нотарка во канцеларијата за разводи, при што ја користи позицијата за својата мисија да ги спаси паровите од развод. Нејзината жестока христијанска вера ја тера да прави многу повеќе од она што го бара работата во обид да ги смири разделените брачни другари. Таа има тајно оружје: ги убедува да се придружат на Божествена љубов, група каде што членува со сопругот. Додека чека знак како признание за нејзиниот труд, таа се соочува со криза во сопствениот брак бидејќи сè уште не успева да забремени.
Поместувајќи ги границите на истражување на верата, филмот на Габриел Маскаро веројатно ќе предизвика многу сериозна контроверзија во Бразил. Тој дефинитивно се забавува со неговата футуристичка верзија на родната земја, каде што се одржуваат огромни концерти во чест на Исус и има цркви каде што може да се влезе со автомобил.
Поп филм што совршено ја опфаќа прилично амбициозната тема. Филм што е многу посложен отколку што ќе помислите поради неговите поприземни аспекти и телесни моменти. Бидејќи никој не знае што точно е „вистинска љубов“ или колку далеку сме подготвени да одиме во нејзино име.
Загрижувачка блиска иднина што авторот ја создава во фантастичен вител на пастелни бои, што традиционално се поврзуваат со родот на бебињата. Прекрасно снимен и продуциран, со впечатлива актерска игра и многу фасцинантни работи на ум, ова е уште еден доказ повеќе дека 35-годишниот Маскаро е еден од најсмелите и најталентирани филмаџии на својата генерација во Бразил.