ТЕЛМА

ТЕЛМА

Телма е срамежлива девојка која штотуку доаѓа на универзитет во Осло и ги остава двајцата премногу заштитнички настроени религиозни родители, кои имаат лоша навика да ја проверуваат онлајн, да ѝ го проверуваат распоредот на предавања и активностите на социјалните мрежи. Осамена е и секогаш ги потиснува чувствата на вознемиреност и паника.

Телма е вознемирена и поради сомнежите на факултет дека е лезбијка. Се запознава со Ања и наскоро почнуваат да се дружат. Пријателите на Ања ја исмеваат и се подбиваат со наивноста и религиозните верувања на Телма. Сите нејзини нови чувства предизвикуваат интензивна физиолошка и космичка вознемиреност. Телма искрено се мачи со привлечноста што ја чувствува кон Ања, што предизвикува неколку напади. Еден ден во библиотеката, Телма добива навидум епилептичен напад, но откако ќе продолжи да ги истражува постојаните напади што ги има, открива дека се поврзани со телекинетички способности што ја прават шокантно моќна. За неа, не е возбудливо што има неверојатна моќ, тоа е мачно и самотно и ја изолира од луѓето околу неа, токму во моментот кога најмногу сака да се вклопи.

„Телма“ е ненаметливо убав филм, визуелната поезија што се меша со мрачни, евокативни слики и изнијансирани изведби во еден вид уметнички поглед на „Кери“ од Стивен Кинг. Но Трир не сака само да ги претстави ужасите на созревањето; тој подеднакво сака да ја потенцира моќта на самоостварување и независноста, што резултира со трилер што е страшен, тажен и на крајот, триумфален.